CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 25, 2011

Alhamdulillah. Thanks for everything Ya Allah for 9A's :')


 ALHAMDULILLAH atas kurniaanMu Ya Allah... ♥ ♥ ♥

Semoga dengan kejayaan yg aku perolehi ini tidak melalaikan aku dari mengingatiMu dan

 meningkatkan keimananku terhadapMu Ya Rabbi.. 
Alhamdulillah.aku tak pernah bermimpi untuk dapat 9a. benarlah janji Allah, sesiapa yang berusaha dan bertawakal kpdNya kejayaan pasti tercapai. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah :')



Bismillahirrahmanirrahim...


Di sini ingin ku coretkan hari paling bersejarah dalam hidup aku setakat nih... 22 Disember 2011...datang awal jam 7.30 pagi, orang paling terawal datang sekolah.sedih sangat sebab mama & papa tak dapat datang tengok aku naik pentas. tapi tak apa, Allah kan ada..heheh.. mama tak dapat hadir sebab kene tanda kertas SPM dekat sekolah mane entah...papa pulak dekat Kelantan kerja... jadinya, awal2 pagi datang duduk dekat surau sorang2. hampir 2 bulan tak datang surau,memang seram giler.dengan lantai berhabuknye,baju semayang bertaburan,sejadah tak lipat...memang menguji keimanan sungguh! duduk dekat situ bace buku doa amalan pelajar pastu baca yassin. masa tu memang berdebar debar debar debar sangat. Allah je yang tahu segala yang terkandung dalam hati nih.rasanya boleh record agy bunyi dup dap dup dap. rasa nak menangis tapi xda maknanye...bertawakal jer kat Allah... 







Pastu dalam jam 9.30 gituh.. keluarlah aku dari surau tuh...jumpa kawan2 yang lain. semua nampak muka cuwak belaker. hanya mampu berserah~ huhuh tunggu punya tunggu dah jam 10.40 macam tuh,dipanggil masuk dewan. masa tuh semua perasaan ada! ketor perut derr~ hahah habis segala ucapan. pendebaran kian terasa! first name yang disebut of course lah Hisyam! ketua kelas 3aa, 9a's since beggining! bergegar dewan orang sorak untuk best student ever tuh! Untunglah..heheh after that nama Syarafana... yeah dia banyak ajar aku teknik hafalan yg bagus! thanks a lot dear ana!then nama Wani..drama queen ever..hahah..



 Masa yang dinantikan sudah bermula...dan diumumkan, 'Nur Azwin Fitriah Binti Nording' dengan keputusan 9A...that moments... i feel like.. tak berpijak pada dunia yang nyata...Allah je yang aku ada masa tuh... tak putus2 ucap syukur kepadaNya.. Allah dengar semua doa aku...Allah makbul semua doa aku.. naik atas pentas, salam dengan cikgu perempuan dan pegang result! masa tuh kalau boleh nak peluk mama erat2 dan nangis sepuas2nya..tapi mama tak der time 2...huhuh apa2 pon... Aku hanya mampu memanjatkan syukur terhadapNya.... InsyaAllah dengan kejayaan yang aku perolehi ini aku akan terus berusaha dan berusaha dengan lebih gigih lagi buat masa hadapan...SPM is waiting for me... Bring it on!! yeahhh Alhamdulillah for everything Ya Rabbi :')