CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 16, 2013

Bersangka Baiklah Wahai Ukhti...




    •  
      CINTA
      Bila aku bercakap mengenainya, bukan menunjukkan aku jiwang...
      Tetapi ia merupakan Satu FITRAH yang ada pada setiap manusia...

      LUAHAN HATI
      Bila aku berbincang mengenainya, jangan anggap aku lemah
      kerana hati perempuan sememangnya lembut untuk difahami...

      PERJUANGAN
      Bila aku sebut tentangnya,
      baru engkau pandang tinggi padaku...
      Tapi, bukan itu yang aku mahu, kerana aku ikhlas
      untuk memperjuangkan Islam di muka bumi hanya kerana Allah,bukan kerana perhatian yg kau berikan terhadapku...



      JODOH DAN PERTEMUAN ♥ 
      Bila aku bangkitkan hal ini, jangan anggap aku terburu2,
      malah ianya hanya untuk persiapan yang aku inginkan untuk
      melahirkan generasi2 yang berjuang di jalan Allah...



       (✿◠‿◠)